فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: هیچ‌وقت تا این حد ناتوان نبودیم
تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, | 10:44 | نویسنده : مجید شریفی


 
هیچ‌وقت تا این حد ایتالیا را ناتوان ندیده بودم هیچ‌وقت تا این حد ایتالیا را ناتوان ندیده بودم

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از شکست 4 بر صفر تیم کشورش برابر اسپانیا در فینال یورو 2012 گفت: هیچ‌وقت تا این حد ایتالیا را ناتوان ندیده بودم.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال  و به نقل از اکیپ، جیان‌کارلو آبه‌ته گفت:‌ بابت بازی با اسپانیا متاسفم. هیچ وقت تا این حد ناتوان بازی نکرده بودیم. مقابل اسپانیا درخشندگی لازم را نداشتیم. حس می‌کنم با این باخت ضربه هولناکی را متحمل شدیم.

وی عنوان کرد: در فینال یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد اما این باخت سنگین باعت ناراحتی ما شد. فکر می‌کنم این شکست به خاطر آن بود که تیم فاقد شخصیت بازی‌های اخیرش بود. مقابل اسپانیا به قدر کافی جنگنده نبودیم و در آمادگی صددرصد قرار نداشتیم.

اسپانیا در این جدال که در حضور 64 هزار نفر در ورزشگاه المپیک کیف انجام شد، با گل‌‌های سیلوا، آلبا، تورس و ماتا در دقایق 14، 41، 84 و 88 دروازه بوفون را فرو ریخت و با کسب برد 4 بر صفر سومین عنوان بین‌المللی ارزشمند و پیاپی خود را جشن گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: